Зворотній дзвінок
Свіжі квіти Вигідні ціни Швидка доставка
Україна, м. Черкаси, вул. Пацаєва, 7
Пд-Вс : 08:00-20:00
Без вихідних
(068) 871 36 05(8:00-20:00)
(093) 544 29 05(8:00-20:00)
(095) 013 42 12 (08:00-20:00)
Кошик 0 тов - грн грн
Оплата та доставка
Оплата

Оплата приймається зручним для Вас способом:

 – на картку Приватбанк

– карткою VISA чи Mastercard через систему Liqpay

      – готівкою в магазині при самовивезенні

Доставка

 Доставка по місту коштує 150 грн. 

Доставка за місто обговорюється згідно кілометражу за тарифами таксі.

  Забрати самостійно своє замовлення ви можете за адресою – вул.Пацаєва, 7, щоденно с 08:00 до 20:00.

Важлива інформація

Договір публічної оферти

1. Загальні положення

1.1. Нижченаведений текст є договором між онлайн-сервісом https://www.magicrose.ck.ua (далі “Продавець”) та користувачем послуг онлайн-сервісом, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа підприємець), називається надалі “Покупець”.

1.2. Даний Договір визначає умови купівлі квітів та подарунків (далі – «Товар») Покупцем через сайт Продавця.

1.3. Договір є публічним згідно зі ст.ст. 633,641 Цивільного кодексу України є еквівалентом “усної угоди” і має належну юридичну силу.

1.4. Відповідно до ст. 642 Цивільного Кодексу України повним та беззастережним прийняттям умов даної пропозиції (оферти), що підтверджує укладення Договору на запропонованих умовах, факт здійснення Покупцем оплати вартості замовленого на сайті онлайн-сервісу (або іншим способом) товару.

1.5. У даній оферті, якщо контекст не вимагає іншого, наведені нижче терміни мають такі значення:

“Онлайн – сервіс” – сайт продавця, створений для укладання договорів роздрібної та оптової купівлі – продажу після ознайомлення Покупцем із запропонованим Товаром продавця на фотознімках дистанційним способом.

“Продавець” – організація, незалежно від її організаційно-правової форми та/або фізична особа – підприємець, який здійснює продаж товару.

“Товар” – продукція, що пропонується до продажу та розміщена на сайті https://www.magicrose.ck.ua

“Замовник” – громадянин та/або юридична особа (фоп), здійснює замовлення на сайті https://magicrose.ck.ua

“Одержувач” – громадянин та/або юридична особа (фоп) визначена (-ла) Покупцем, який повинен отримати замовлений Товар.

“Замовлення” – окремі позиції з асортиментного переліку Товару, вказані Покупцем під час оформлення заявки на сайті.

“Доставка” – перевезення до адреси, зазначеної Замовником, та передача вмісту Замовлення Одержувачу.

2. Предмет договору

2.1. Продавець здійснює продаж та доставку Товару, згідно з чинним прейскурантом, опублікованим на сайті https://magicrose.ck.ua, а Замовник оплачує та приймає Товар відповідно до умов цього Договору.

3. Порядок оформлення замовлення

3.1. Формування замовлення

3.1.1.Замовлення приймаються через сайт https://magicrose.ck.ua (телефон, вайбер) розміщені на сайті цілодобово.

3.1.2. У вартість замовлення товарів не входить їхня доставка до одержувача. Доставка оплачується окремо.

3.1.3. Разом з тим Продавець не надає послуги доставки будь-яких товарів, придбаних у третіх осіб.

3.1.4. Якщо замовлення було повністю оформлено та сплачено Покупцем, безпосереднє його комплектування відбувається за кілька годин до часу доставки за погодженням.

3.1.5. Якщо замовлення сформовано на доставку “з дня на день”, можливість такої доставки узгоджується з менеджером.

3.1.6. При оформленні замовлення Замовник повинен максимально точно вказати свої та одержувача дані, згідно з наданою Продавцем формою замовлення (Невірна інформація одержувача, може перешкодити виконанню замовлення у вказаний Покупцем час. У такому разі доставка замовлення переноситься до уточнення коректних даних одержувача, але не пізніше 24 годин з моменту оплати замовлення Покупцем.)

3.2 Способи та порядок оплати

Оплата карткой VISA чи Mastercard через систему Liqpay.

Оплата готівкою в магазині.

Порядок оплати

3.2.1. Оплата проводиться після додавання товару з каталогу на сайті https://magicrose.ck.ua у віртуальний кошик.

3.2.2. Після додавання товару до кошика замовнику пропонується продовжити покупки або перейти до кошику для оформлення замовлення.

3.2.3. Вибір способу оплати здійснюється безпосередньо у кошику під час оформлення.

3.2.4. Перехід до оплати доступний після заповнення необхідної для замовлення інформації.

3.2.5. Після заповнення всієї інформації замовник переводиться на сторінку платіжної системи (Liqpayде і відбувається оплата.

3.2.5.1. Замовник має можливість вибрати інші способи оплати, що надаються платіжними сервісами, доступними на сайті https://magicrose.ck.ua.

3.2.6. У разі успішної оплати замовник переводиться на сторінку магазину з подальшими інструкціями.

3.2.7. Інтернет-магазин https://magicrose.ck.ua не збирає, не зберігає, не обробляє жодних банківських даних покупців, у тому числі інформацію про кредитні картки.

3.2.8. Оплата замовлення означає згоду Покупця на укладення цього Договору із Продавцем.

3.2.9. Датою оплати вважається день надходження коштів у рахунок Продавця.

3.2.10. Ціни на будь-які позиції Товару, вказані на сайті https://magicrose.ck.ua, є чинними на момент здійснення замовлення. У разі зміни ціни на замовлені позиції Товару, Продавець зобов’язується у найкоротший термін поінформувати Замовника. Замовник має право підтвердити або скасувати замовлення. Якщо Продавцю не вдалося проінформувати Замовника (відсутній зв’язок та ін.), він має право анулювати неоплачене замовлення.

3.2.11. Замовлення приймаються до виконання лише після надходження коштів на рахунок Продавця або за погодженням оплати при отриманні товару.

3.2.12. Покупцеві необхідно зв’язатися з менеджером та підтвердити оплату коштів за замовлення, надіславши фото/копію квитанції на електронну адресу або на вайбер інтернет-магазину.

3.2.13. Послуги/комісії платіжних систем, терміналів Покупець оплачує додатково.

3.3. Умови доставки замовлення

3.3.1. При оформленні замовлення, Покупець повинен чітко вказати вимоги його доставки (одне замовлення може бути оформлене на одну дату, час, адресу. Якщо Вам необхідно привітати кількох осіб за різними адресами, або в різний час на одну адресу необхідно оформити відповідну кількість замовлень).

3.3.2. Доставка замовлення виконується за попереднім погодженням з одержувачем за телефоном, що вказаний Покупцем у замовленні.

3.3.3. Доставка без попереднього узгодження з одержувачем, виконується відповідно до зазначених даних (адреса, час, ім’я одержувача та ін.), на замовлення Покупця. (Якщо одержувача немає за вказаною адресою, замовлення по можливості передається третім особам (родичам, колегам, сусідам, консьєржу та ін.) Якщо прийняти замовлення нікому (ніхто не відчинив двері, сусіди не приймають або одержувач не проживає, не працює за вказаним адресою), тоді замовлення вважається виконаним, оплата не повертається, це замовлення можна забрати протягом 24 годин у магазині продавця, назвавши його номер.

3.3.4. Швидке виконання замовлення “день на день”, виконується протягом від 1 (одної) години і більше після оплати замовлення та за погодженням з одержувачем.

3.3.5. Внести зміни в замовлення, Замовник може не пізніше ніж за 1 годину до часу доставки замовлення. (Якщо замовлення вже укомплектовано, скасувати його неможливо. Покупець може оформити і оплатити нове замовлення, при цьому попередній буде вважатися доставленим або ж за бажанням Покупця може бути переадресований іншому одержувачу). Якщо адреса доставки знаходиться за межами міста, Замовник може змінити замовлення за 1 годину до відбуття кур’єра. Маршрутний лист кур’єра формується залежно від розташування адреси доставки та віддаленості від обласних/районних центрів.

3.3.6. Послуга фотозйомки одержувача при доставці не гарантована і виконується за наявності технічної можливості в момент доставки, а також лише за згодою одержувача.

3.4. Виконання замовлення у святкові дні

3.4.1. Виконання замовлення у святкові дні (Новий рік, 14 лютого, 8 березня (2 дні до і 2 дні після), День матері, День знань тощо відбувається протягом дня. Точний час доставки не гарантується, але менеджером може бути враховано побажання Покупця, по доставці вранці, вдень або ввечері. Остаточний час доставки залежатиме від завантаженості кур’єрів у святковий день. Доставка може бути виконана із запізненням.

3.4.2. Термін підтвердження доставки у святкові дні – 1-2 робочі дні, що пов’язано з великим навантаженням, тобто покупець не відразу може отримати повідомлення про виконання його замовлення.

3.5. Сюрприз замовлення

3.5.1. Сюрприз замовлення виконується без попереднього узгодження з одержувачем (при формуванні замовлення, якщо Покупець не вибирає опцію «подзвонити одержувачу», тоді він гарантує, що одержувач перебуватиме за адресою доставки в зазначеному часовому проміжку (мінімум 3 години). У разі відсутності Одержувача по зазначеною адресою та за неможливості залишити третім особам (сусідам, колегам, охороні та ін.), замовлення вважається виконаним).

  1. Термін виконання замовлення

4.1. Термін виконання замовлення залежить від місця розташування одержувача (в межах міста 1-2 години, за межами – термін виконання узгоджується з менеджером) від складності замовлення (кількість Товару та його наявність на складі продавця) та від непередбачених подій, які не залежать від Продавця (ДТП) , погодні умови, затори на дорогах та ін).

4.2. У разі неналежного виконання доставки замовлення з вини Продавця (замовлення не вчасно доставлено, невідповідність замовлення до вимог замовника або товар у неналежному вигляді) повторне виконання замовлення узгоджується повторно з Покупцем.

4.3. Замовлення вважається доставленим у момент його передачі Одержувачу/Замовнику.

4.4. Угода між Продавцем та Замовником діє з моменту його укладання до моменту вручення замовлення Одержувачу.

5. Створення замовлення, заміна відсутніх позицій

5.1. Продавець створює замовлення відповідно до вимог Замовника.

5.2. Якщо Продавець не має певних позицій для оформлення замовлення з будь-яких причин (сезонність, відсутність потрібного сорту/кольору, упаковки) Продавець, за погодженням з Покупцем може здійснити заміну.

5.3. Якщо погодити заміну із Замовником не вийшло (відсутній зв’язок, велика різниця в часі з країною його перебування тощо) Продавець може здійснити заміну на свій погляд (зберігаючи кольорову гаму композиції та привабливий зовнішній вигляд).

5.4. Заміна квіткової та неквіткової продукції може проводитись без погодження із Замовником у святкові дні (Новий рік, 14 лютого та 8 березня (2 дні до та 2день після) та інші свята).

5.5. Якщо зовнішній вигляд іграшок, декору, упаковки та інших товарів відрізняється від зображення на сайті продавця, це не може бути дефектом та причиною повернення коштів або переоформлення замовлення.

5.6. Всі інформаційні матеріали, представлені на https://magicrose.ck.ua мають довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про певні властивості та характеристики товару. (У разі виникнення запитань у Замовника щодо властивостей та характеристик Товару, перед оформленням замовлення йому необхідно звернутися за консультацією до менеджерів або направити запит на сайт за звичайною процедурою замовлення.)

6. Повернення товару, коштів та компенсація

6.1. Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, Цивільного кодексу України та Постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів”, квіти та інші подарунки (дитячі м’які іграшки та ін.) не підлягають обміну чи поверненню.

6.2. Повернення товарів може бути лише в тому випадку, якщо Замовник протягом 24 годин з моменту отримання товару звернувся зі скаргою до Продавця про те, що товар був зіпсований до моменту вручення, надавши відповідні підтверджуючі фото. Просимо звернути увагу, що якість вмісту замовлення (кількість компонентів, якість, терміни виготовлення та зберігання) фіксується за допомогою фотозйомки в магазині продавця перед відправкою та кур’єром перед/в момент вручення.

6.3. Скарги з невірним номером замовлення, що містять нецензурні вирази та ті, що прийшли пізніше доби після отримання замовлення, не розглядаються.

6.4. У разі перевиконання замовлення (заміни товару), продавцю потрібно повернути зіпсований товар у такому вигляді, в якому був доставлений.

6.5. Продавець може відмовити у повторному доставленні лише в тому випадку, якщо у одержувача є особисті причини для невідповідності товару (алергія, смакові якості та ін.).

6.6. Якщо одержувач відмовився приймати подарунки під час доставки, Замовнику оплата за замовлення не повертається, оскільки замовлення виконане. Протягом 24 години можна забрати замовлення в магазинах продавця або замовити повторну доставку за додаткову оплату повторного виїзду кур’єра.

6.7. У разі відмови від подарунка одержувачем під час попереднього дзвінка, Замовник може отримати сплачені кошти за це замовлення, якщо воно ще не було створено флористами.

6.8. В інших випадках, Продавець розглядає скарги протягом 2 робочих днів з дня її отримання та про результати розгляду повідомляє скаржника в електронному вигляді.

6.9. Якщо з вини Продавця замовлення не виконано, Замовник має право вимагати компенсацію, розмір якої не може перевищувати суму замовлення.

7. Термін дії договору. Порядок внесення змін

7.1. Акцепт Оферти. Замовник є підтвердженням укладання договору на умовах Оферти.

7.2. Договір набирає чинності з моменту оплати замовлення Покупцем та діє до моменту виконання Продавцем зобов’язань за цим Договором.

7.3. Продавець має право вносити зміни до тексту цього договору на свій розсуд у будь-який момент та без попереднього повідомлення Замовника. Актуальна (чинна) редакція договору завжди доступна на сайті.

7.4. Замовник погоджується та визнає, що внесення змін до Оферти тягне за собою внесення цих змін до укладеного вже чинного між Покупцем та Продавцем Договору та ці зміни у Договорі набувають чинності з такими змінами в Оферті.

8. Конфіденційність

8.1. Продавець гарантує збереження таємниці інформації, яку Замовник вказує під час реєстрації або оформлення замовлення.

8.2. Продавець гарантує, що персональні дані не будуть використані з корисливою метою, на сторонніх ресурсах або для поширення спаму.

8.3. При оформленні замовлення Замовник дає згоду на обробку своїх персональних даних, що зберігаються в базі Продавця, виключно для ідентифікації Замовника / Одержувача при повторних замовленнях та для коректного виконання. При відмові Замовником Продавець не зможе відповідним чином виконати замовлення.

9. Відповідальність

9.1. Продавець несе всі ризики, пов’язані із втратою чи пошкодженням товару до моменту його передачі Покупцю.

9.2. Одержувач або той, хто прийняв товар у момент відсутності одержувача, несе усі ризики, пов’язані із втратою чи пошкодженням товару з моменту його прийому.

9.3. Продавець має право передавати свої права та обов’язки щодо виконання замовлень третім особам, не звільняючись від відповідальності.

9.4. Продавець не несе відповідальності за неналежне використання товарів Замовником, представлених на сайті https://magicrose.ck.ua.

9.5. Відповідальність Сторін в інших випадках визначається відповідно до чинного законодавства України.

9.6. Сторони погоджуються, що будь-які складні ситуації, вирішення яких не вдалося досягти шляхом переговорів, вирішуються відповідно до чинного українського законодавства.

 

Чому купують у нас?
Свіжі квіти
З нами ви отримуєте букет у найкоротші терміни після зрізання квітів!
Вигідні ціни
Ми безпосередньо працюємо з компаніями, які вирощують квіти як в Україні, так і за кордоном. У нас постійні акції та знижки!
Швидка доставка
Доставляемо по місту швидко та в зручний для вас час!